ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος

Είμαι η Κατερίνα Μανωλοπούλου, πτυχιούχος επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια στον τομέα της διατροφής και έχω ολοκληρώσει την εκπαίδευση “Low FODMAP Diet for IBS” από το Monash University.

Το γραφείο παρέχει εξατομικευμένο πλάνο για: Διαιτητική αντιμετώπιση διαφόρων παθήσεων, όπως καρδιαγγειακές παθήσεις, σακχαρώδης διαβήτης, νεφρολογικές παθήσεις, γαστρεντερολογικές διαταραχές, παχυσαρκία, διατροφική υποστήριξη σε εγκυμονούσες, και σε αθλητές.

Σκοπός

Ο σκοπός μου είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών μου, η υιοθέτηση και διατήρηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών και τρόπου ζωής.

Εξοπλισμός

Λιπομέτρηση με το πολυσυχνοτικό μηχάνημα βιοηλεκτρικής εμπέδισης 3ης γενιάς Inbody 370s, και μέτρηση του βασικού μεταβολισμού, με τον αναλυτή μεταβολισμού Metacheck Korr.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΘΗΣΕΩΝ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΘΛΗΤΩΝ
ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έχετε πρόβλημα να εξισορροπήσετε το βάρος σας;

Δεν είστε μόνοι. Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω!

Στην ιστοσελίδα μου μπορείτε να βρείτε εύκολους και έξυπνους τρόπους να διατηρήσετε το βάρος σας στο επιθυμητό επίπεδο.

Τελευταία Νέα

Ανακοινώσεις, Συνταγές, Νέα, Αρθρογραφία

Θες κάτι σοκολατένιο, με λίγες θερμίδες;

Θες κάτι σοκολατένιο, με λίγες θερμίδες;

Θες κάτι σοκολατένιο, με λίγες θερμίδες, έτσι ώστε να μπορείς να το εντάξεις στο πρόγραμμα της διατροφής σου χωρίς τύψεις; Δοκίμασε αυτό το πανεύκολο γλυκάκι...

Συχνές Ερωτήσεις

Μύθοι και αλήθειες

ΤΟ ΒΡΑΔΙΝΟ ΠΑΧΑΙΝΕΙ;

Πολλοί άνθρωποι έχουν την αντίληψη ότι το βραδινό παχαίνει. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Το βάρος μας μπορεί να αυξηθεί μόνο αν είμαστε σε θερμιδικό πλεόνασμα, δηλαδή αν καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεται το σώμα μας. Εφόσον λοιπόν προσέχεις τη θερμιδική σου πρόσληψη, είτε καταναλώσεις το βραδινό σου πριν είτε μετά τις 9, θα έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα στο βάρος σου.

ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΨΩΜΙ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟ;

Τα προιοντα ολικής έχουν την ιδια θερμιδικη αξια με τα λευκά. Έτσι και το μαύρο με το λευκό ψωμί δεν έχουν σημαντική διαφορά στις θερμίδες τους. Η διαφορά τους είναι στην επεξεργασία τους με αποτέλεσμα τα ολικής προϊόντα να είναι πιο πλούσια σε φυτικές ίνες από τα αντίστοιχα λευκά.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ;

Όχι, δεν χρειαζεται να κοψεις τους υδατάνθρακες.. Εφοσον βρισκεσαι σε θερμιδικό έλλειμμα, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απώλεια βάρους, μπορείς να απολαμβάνεις και τους υδατάνθρακες. Το κλειδί είναι η ισορροπία και το μέτρο.

ΠΑΧΑΙΝΕΙ Η ΚΑΣΤΑΝΗ ΖΑΧΑΡΗ;

Ένα τρόφιμο από μόνο του δεν μπορεί να μας παχύνει η να μας αδυνατίσει. Η αλλαγή του βάρους μας έχει να κάνει με τις θερμίδες που καταναλώνουμε καθημερινά. Η καστανή ζάχαρη έχει την ίδια θερμιδική άξια με τη λευκή. Όποτε θερμιδικά δεν επωφελείσαι από κάποια.

Ξεκινήστε σήμερα!

Μην χάνεται χρόνο και μην παραμελείτε το σώμα σας.

Ελάτε να ετοιμάσουμε μαζί ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής που θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε.

ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ

24310 35707

6970683989

ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ

Βασίλη Τσιτσάνη & Κολοκοτρώνη 13, 42132, Τρίκαλα, Θεσσαλία