Και εδώ είναι που έρχεται ο μάγος ο διαιτολόγος να τα εξαφανίσει. Τι, όχι? Μακάρι να ήταν όλα τόσο εύκολα . Γνωρίζω και κατανοώ την ανυπομονησία όλων να χάσουνε γρήγορα τα κιλά, και πιστέψτε με το ίδιο θα ήθελα και εγώ για εσάς, αλλά ας μιλήσουμε για το τι είναι εφικτό να γίνει. Ας θέσουμε ρεαλιστικόυς στοχους.

  • Καταρχήν δεν υπάρχουν μαγικά γιατροσόφια, τσάγια, η αδυνατιστικά χάπια τα οποία θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς γρήγορα από το περιττό λίπος
  • 1 κιλό λιπους ισοδυναμεί με 9000 θερμίδες. Οπότε καταλαβαίνεις ότι για να χάσεις ένα κιλό λιπους την εβδομάδα, χρειάζεται να μειώσεις τη θερμιδικη σου πρόσληψη κατά 9000 θερμίδες σε σύνολο εβδομαδιαία. Για παραδειγμα μια γυναικα που χρειαζεται 1800 θερμιδες την ημερα για να συντηρειται στα κιλα της , θα χρειαστεί να λαμβάνει 550 θερμιδες την ημερα για να χανει ενα κιλο λιπους την εβδομαδα . Βιωσιμο? Όχι
  • Επίσης, 1 κιλό γλυκογονου (αποθηκευμένος υδατάνθρακας στο σωμα) κατακρατεί περίπου 4κιλα νερού. Οπότε σε περίοδο που μειώνονται οι υδατάνθρακες στη διατροφή σου, αποβάλλεις και πολύ νερό από το σώμα. Συνεπώς αυτο που βλεπεις στη ζυγαρια όταν χανεις βαρος δεν ειναι καθαρό λίπος , ειναι και αρκετό νερό.
  • Οταν είσαι σε θερμιδικό έλλειμμα ειναι σημαντικό να καλύπτονται και οι πρωτεινικές σου ανάγκες έτσι ώστε να έχεις την ελάχιστη δυνατή μυική απώλεια . Κατι τέτοιο όμως δεν μπορεί να συμβεί οταν οι θερμίδες της διαίτας είναι πολύ λίγες . Οπότε καταλαβαίνεις ότι όταν κάνεις αυστηρές δίαιτες και το βάρος πέφτει απότομα εκτός από λίπος, και νερό , χάνεις και αρκετή μυική μάζα , κατι το οποιο έχει αρνητική επίπτωση στο βασικό σου μεταβολισμό

Πρέπει λοιπόν να καταλάβεις ότι υπάρχει ένα κατώφλι στην απώλεια λίπους εβδομαδιαία και ότι ο οργανισμός δεν είναι μια μηχανή που θα της πατήσεις το κουμπί και θα αρχίσει να αποβάλλει λίπος με το ρυθμό που θέλεις. Θέλει το χρόνο του και η αλλαγή στο σώμα θέλει υπομονή, και επιμονή